Hiperlokális salestámogatás helyimédia-tulajdonosoknak
Az elmúlt évek slágertémája a vidéki fogyasztók elérése. Ha ön ebből eddig nem profitált eleget, ideje megtalálni az utat a hirdetőkhöz és a lakossághoz.
A vásárlóerő hiperlokális megoszlása. Forrás: Geoindex
Fontos, de nem elég köztudott információ, hogy sok hirdetői kategóriának, legyen az tartós fogyasztási cikk, szolgáltatás, gyógyhatású szerek, prémium és középkategóriás FMCG-termék vagy épp fizetős médiatermék, jellemzően Budapesten és a megyeszékhelyeken, megyei jogú városokban találhatók legsűrűbben az Ön fogyasztói is.
Hogyan érdemes a portfóliója összes elemének együttes közönségelérését megmutatni a potenciális és régi hirdetői partnereinek? Milyen csomagokat érdemes összerakni?
Hogyan érdemes saját portfólióját kommunikálni saját felületein és más hiperlokális print, online, rádiós és televíziós médiatermékekben? E téren nyújtunk egyedülálló segítséget.
Hogyan?
A Goldfish by Whitereport & Ipsos helyimédia-fogyasztási mérések azt mutatják az eddig vizsgált 15 nagyváros 800 helyi médiájának adata alapján, hogy városonként akár 10-15 számottevő elérésű helyi lap, rádió, site, televízió és mozi működik az akár 100 helyi médiumból.
Az Ön portfóliója a helyi lakosság akár 85%-át is elérheti egy hét alatt (print és online, rádió és online stb. együttesen), ezzel célzott és költséghatékony kommunikáció tervezhető. Csak ki kell lépni a rutinmegoldásokból és megmutatni a helyi média sokszínűségét és erejét.
Milyen formában tudunk segíteni?
Ha Önnek még nincs kész portfólió- vagy reklámértékesítési stratégiája, mi elemezzük portfólióelérési adatait a Goldfish by Whitereport városi mért médiumainak segítségével 15 hazai nagyváros bármelyikére és segítünk az akcióterv összeállításában is, kereskedői tréningekkel is.
Tanácsadás érdekel