Szolgáltatások | KPI
WHITEREPORT Key Performance Indicators: nyilvános makroadatok a médiapiacról
A médiapiaci adatvaluta sokáig a közönségméréseket, a reklámmonitoringot és a reklámköltések iparági becslését jelentette. A Whitereport Cross-médiapiaci Key Performace Indicator-, azaz teljesítménymutatóival (KPI) szándékunk, hogy a napjainkra fragmentálódott, nehezen áttekinthető és folyamatosan változó médiapiac médiakínálati, valamint a főbb pénzügyi, kereskedelmi és tulajdonosi szerkezeti makroadataival segítsük a döntéshozókat a tisztánlátásban, a piaci változások tényszerű áttekintésében.

Magyarországon a WHITEREPORT cross-média adatbázis több mint 11 000+ médiamárkát, 6000+ médiumüzemeltetőt, köztük 1100+ hazai médiavállalatot tart nyilván 2010 első féléves időszaka óta, negyedéves frissítéssel. A mainstream és közismert médiumokon túl az úgynevezett long tailbe tartozókat is követjük az adatbázisban, köztük rétegmédiumokkal a szakmai, tematikus, hiperlokális vagy épp a önkormányzatimédia-szegmensekből. Publikus makroadataink az adatbázis feldolgozott, összesített makromutatóit nyújtják a legfontosabbnak ítélt mutatók szerint.


Az letöltési linket a következő e-mail címre kérem:     
ÜGYNÖKSÉG
Módszertan
ALAPADATOK Adat: 2017.
Médiaügynökségek száma pénzügyi adattal: 32
Futtatva: 2018. 11. 04.

ÖSSZEGZÉS A magyarországi reklámpiaci értéklánc fontos szereplői a médiaügynökségek. 2017-ben 97.7 milliárd Ft forgalmat bonyolított 32 médiaügynökség. A nemzetközi médiaügynökségek jelentik az összforgalom 85%-át (az állami közbeszerzések full service forgalma nélkül).

2017-ben összesen 5.6% növekedést mutattak a vizsgált médiaügynökségek 2016-hoz képest.
Érdekli, hogy mely médiaügynökség és médiavásárló csoport mekkora súllyal rendelkezik ténylegesen és hogyan változnak az erőviszonyok? Tudjon meg többet a piac minden szereplőjéről!


Weboldalunk ú.n. cookikat használunk a jobb felhasználói élmény kialakítása érdekében. További információk...