Kik az igazi nagyhalak 4500 hiperlokális médium piacán? Jön az új Goldfish-mérés
2019. április 10.
A Whitereport-adatbázis negyedévente frissülő médiakínálati adatai szerint több mint 4500 helyi, megyei vagy regionális médium működik Magyarországon.
A megdöbbentő darabszámhoz meglepően magas elérési adatok is kapcsolódnak – de nem mindig a közismert lapok, rádiók hozzák a legjobb mutatókat.
Sőt, a vezető helyi médiumok a lokális targetálásra használt social media- és keresőmarketing-megoldásokat is überelhetik – ha kampányelérésről van szó,
vidéken még mindig a hagyományos média jól összeválogatott, cross-médiás mixe az optimális.
A 2018-as radikális médiapiaci átalakulások után idén ismét indul a Goldfish-program, a Whitereport és az Ipsos a 2013 óta rendszeresen zajló hiperlokális (városi) mérése,
amely eddig több mint 800 hiperlokális lap, site, rádió, televízió valamint mozi városi elérését mérte a 4500-ból.
Az új hullám Debrecenben, Szegeden, Miskolcon, Pécsett és Győrött kezdődik összesen 250 hiperlokális médium mérésével.
Sajtóközlemény